III Congreso Internacional de Puentes – Chile 2020

III Congreso Internacional de Puentes – Chile 2020, Futuros Desafíos: Diseño, Construcción y Mantenimiento

CONVOCATORIA

El Comité de Programa del Tercer Congreso Internacional de Puentes – Chile 2020, invita cordialmente a los Autores interesados a presentar sus trabajos técnicos relacionados con el área de la Ingeniería de Puentes.

The Road Management of the Ministry of Public Works of Chile alongside the Chilean Association of Roads and Transportation, through the Committee of Bridges and in collaboration with the Industrial University of Santander (Colombia), the Michoacana University ( Mexico) and the Pontifical Catholic University of Valparaíso (Chile), are organizing the THIRD INTERNATIONAL BRIDGE CONGRESS – CHILE 2020: DESIGN, CONSTRUCTION AND MAINTENANCE together with the VI INTERNATIONAL BRIDGE SYMPOSIUM– DESIGN AND CONSTRUCTION, INTERNATIONAL SYMPOSIUM – BRIDGE DESIGN AND CONSTRUCTION, to be  held between the 24th and 27th of November, 2020, in Viña del Mar, Chile.

Fecha Importantes/ Important Dates:

21 de Junio de 2020: Fecha límite para el envío de trabajos completos. / Deadline to send your Papers

07 de Agosto de 2020: Notificación de la aceptación de los trabajos completos./ Notification

Contactos:

Dr. Matías Valenzuela Saavedra, matias.valenzuela@pucv.cl